FAQ

Często zadawane pytania

1. Czy każdy może korzystać z Waszych usług?

Wynająć u nas samochód może każda osoba posiadająca min. prawo jazdy kat. B

2. Jakie dokumenty powinienem mieć przy wynajmie samochodu?

Do wynajmu samochodu wymagane jest przedstawienie dwóch dokumentów potwierdzających tożsamość najemcy (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, karta pobytu)

3. Czy muszę rezerwować samochód?

Rezerwacja samochodu jest mile widziana, nie jest jednak wymagana. Przy braku rezerwacji nie mają Państwo gwarancji na dostępność konkretnego typu samochodu w oddziale.

4. W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?

Samochód można zarezerwować kontaktując się z naszą infolinią w godz. 6.00-22.00 pod numerem telefonu: +48 508-087-449

5. Jakie formy płatności za wypożyczenie samochodu akceptujecie?

Za wynajem można zapłacić gotówką lub dokonać przelewu na konto wypożyczalni.

6. Czy mogę palić w wynajmowanym aucie?

Jest zakaz palenia w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna.

7. Czy mogę przewozić zwierzęta w wynajmowanym aucie?

Jest zakaz przewozu zwierząt w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna.

8. Czy przy wynajmie długoterminowym mogę okleić samochód własnym logo?

W przypadku najmu długoterminowego, istnieje taka możliwość za dodatkową opłatą.

9. Gdzie odbiorę zarezerwowany samochód?

W Nowym Dworze Mazowieckim.

10. Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu we wskazane miejsce?

Tak, podstawiamy samochód pod adres wskazany przez klienta. Jest to usługa płatna dodatkowo.

11. Czy auto może odebrać osoba trzecia?

Tak po wcześniejszym podpisaniu umowy z wynajmującym. Osoba odbierająca auto musi mieć upoważnienie wynajmującego z wpisanym nr dowodu i adresem.

12. Chciałbym przedłużyć wynajem. W jaki sposób mogę to zrobić?

Należy skontaktować się z oddziałem telefonicznie i uzgodnić jak długie ma być przedłużenie, następnie przesłać maila z oświadczeniem o przedłużeniu najmu.

13. Czy za wynajem pobieracie dodatkowe opłaty?

Dodatkowe opłaty pobierane są wyłącznie za świadczenie dodatkowych usług w tym np. wypożyczenie boxu dachowego.

14.Czy samochody oferowane na wynajem mają limit kilometrów?

Auta są bez limitów kilometrów.

15. Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która wynajęła auto?

Samochód może prowadzić osoba, która dokonała wynajmu, jak i osoba pisemnie przez wynajmującego upoważniona bez żadnych dodatkowych opłat.

16. Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?

Tak, istnieje taka możliwość. W tym wypadku należy przy podpisywaniu umowy zgłosić taki fakt.

17. Nie posiadam polskiego prawa jazdy. Czy mogę wynająć samochód w waszej wypożyczalni?

Tak, nie ma z tym problemu.

18. Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?

Należy wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się z siedzibą firmy pod nr Tele : +48 508-097-449

19. Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?

Zadzwonić pod numer alarmowy +48 508-097-449, znajdujący się również na umowie najmu pojazdu.

20. Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?

Każdy wynajmowany pojazd wydajemy z pełnym bakiem i tak samo pojazd zwracamy.

21. Czy wystawiacie faktury za wynajem?

Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, dlatego na każdą świadczoną przez nas usługę wystawiamy faktury VAT.

22. Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?

Nie, jeżeli została sporządzona notatka policyjna.

23. Ile zapłacę za wynajem samochodu w wypożyczalni Auta Sport Plus?

Cena za wynajem uzależniona jest od rodzaju wynajmowanego samochodu jak i okresu na jaki się go wynajmuje. Szczegółowy cennik dostępny jest pod tym adresem: Oferta

24. Jaki jest minimalny okres na jaki mogę wynająć samochód?

Minimalny okres na jaki można wynająć samochód wynosi 1 dzień.

25. Jakie ubezpieczenie posiadają Wasze samochody?

OC, AC, ASSISTANCE, EUROPA, NNW

26. Co w wypadku spóźnienia się ze zwrotem samochodu?

Koniecznie trzeba skontaktować się pod numerem Telefonu +48 508-097-449. Jeśli zwrot nie nastąpi w ciągu 2h od ustalonej daty i godziny zwrotu, zawiadamiany o zaistniałym fakcie odpowiednie służby.

27. Czy mogę wynająć samochód "od ręki"?

Zawsze posiadamy wolne samochody na wynajem. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ciągłej dostępności konkretnego modelu lub typu auta. Dlatego mimo wszystko, zalecamy wcześniejszą rezerwację.

28. Czy przestrzegacie nowych, restrykcyjnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO)?

Oczywiście.

Masz Pytania? Zapraszamy do kontaktu!

Dostosowujemy się do indywidualnych potrzeb każego klienta.

Telefon

+48 508-097-449

E-mail

twichowski@op.pl